Wanneer een werknemer klikt op 'Inloggen bij KBC MoveSmart' en een foutmelding ontvangt, dien je volgende stappen te ondernemen:
Kijk na of de werknemersnummer in KBC MoveSmart overeenkomt met de Payroll ID in Payflip
Het vaakst voorkomend probleem is dat de werknemersnummer in KBC MoveSmart niet overeenkomt met de Payroll ID in Payflip.
Deze nummers moeten exact hetzelfde zijn om de login van werknemers te kunnen synchroniseren.
Indien er verschillen zijn, moet je de werknemersnummer in KBC MoveSmart aanpassen zodat deze gelijk is aan de Payroll ID in Payflip.
Werknemersnummer in KBC MoveSmart nakijken
Payroll ID in Payflip nakijken
Kijk na of er geen fout is in de productconfiguratie in Payflip
In de productconfiguratie in Payflip is de BedrijfsID ingesteld. Vraag na bij je contactpersoon bij KBC Autolease of dit wel degelijk de juiste ID is die bij KBC MoveSmart gekend is.