Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesIk ben een adminBudgetten 💰Mobiliteitsbudget
KBC Autolease: mijn werknemer ontvangt een foutmelding, hoe kan ik dit verhelpen?
KBC Autolease: mijn werknemer ontvangt een foutmelding, hoe kan ik dit verhelpen?
Laura Van den Bossche avatar
Geschreven door Laura Van den Bossche
Meer dan een jaar geleden bijgewerkt

Wanneer een werknemer klikt op 'Inloggen bij KBC MoveSmart' en een foutmelding ontvangt, dien je volgende stappen te ondernemen:

Kijk na of de werknemersnummer in KBC MoveSmart overeenkomt met de Payroll ID in Payflip

Het vaakst voorkomend probleem is dat de werknemersnummer in KBC MoveSmart niet overeenkomt met de Payroll ID in Payflip.

Deze nummers moeten exact hetzelfde zijn om de login van werknemers te kunnen synchroniseren.

Indien er verschillen zijn, moet je de werknemersnummer in KBC MoveSmart aanpassen zodat deze gelijk is aan de Payroll ID in Payflip.

Werknemersnummer in KBC MoveSmart nakijken

Payroll ID in Payflip nakijken

Kijk na of er geen fout is in de productconfiguratie in Payflip

In de productconfiguratie in Payflip is de BedrijfsID ingesteld. Vraag na bij je contactpersoon bij KBC Autolease of dit wel degelijk de juiste ID is die bij KBC MoveSmart gekend is.

Was dit een antwoord op uw vraag?