Als je op "goedkeuren" klikt, plaatst Payflip direct de bestelling bij Coolblue.
Coolblue zal de bestelling voorbereiden en afleveren op het door de medewerker opgegeven adres. 🎁
Welke info ontvangt de werknemer?
De medewerker ontvangt de volgende e-mails van Coolblue:
Wanneer | Info | |
Orderbevestiging | Op het moment dat de keuze wordt goedgekeurd | Bevat informatie over het gekozen product |
Bevestiging van verzending | Indien goedgekeurd voor 23:59, de nacht na goedkeuring | Bevat de bevestiging dat de bestelling is verwerkt |
Informatie over de leverdienst |
| bijv. PostNL of BPost) |
Track & Trace per e-mail |
| een e-mail met informatie over hoe de medewerker de status van de levering kan volgen |
Track & Trace per SMS
|
| een SMS met informatie hoe de medewerker de status van de levering kan volgen |
Vermelding van het tijdslot via SMS |
| Verzending van een SMS met een geschat levermoment |
Bevestiging van de levering | Op het moment van levering | Verzending van een e-mail wanneer de bestelling aan de werknemer is geleverd |
Annulering van de bestelling | Op het moment van annulering | E-mail bij een probleem. De bestelling wordt door Coolblue geannuleerd. |
💌 Met wie contact opnemen?
Bij vragen over de bestelling neem je contact op met de leverancier. Voor Coolblue kan dit via cafetariaplan@coolblue.be.
Bij vragen over de tool kunt u contact opnemen met Payflip via de chatfunctie in de tool.
👋Meer info
Voor meer informatie over wat te doen als een medewerker een multimedia van Coolblue heeft gekozen, lees hier ons artikel.