Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesIk ben een werknemerBlack Friday 🛒
Foutmeldingen bij Coolblue-bestellingen 🚨
Foutmeldingen bij Coolblue-bestellingen 🚨

Kom je een foutmelding tegen? Geen zorgen! Hier vind je oplossingen voor de meest voorkomende problemen.

Danielle Duncan avatar
Geschreven door Danielle Duncan
Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Product niet op voorraad 🛒

Oeps! Het kan gebeuren dat een product uitverkoopt tussen jouw selectie en de goedkeuring van je admin.

  • Het item wordt automatisch teruggeplaatst in je Payflip-winkelmandje.

  • Je hebt twee opties: a) Wachten tot het product weer beschikbaar is en dan opnieuw indienen. b) Een ander geweldig product kiezen dat wel op voorraad is.

  • 💡 Admin-tip: Check altijd de voorraad vóór goedkeuring!

  • Pre order toestellen zijn nog niet in stock en zullen telkens een foutmelding geven. Coolblue kiest ervoor om het bestellen van pre order toestellen niet mogelijk te maken.

Fout in het leveradres 🏠

Laten we ervoor zorgen dat je pakketje op de juiste plek belandt:

  • Dubbelcheck of al je adresgegevens correct zijn ingevoerd.

  • Zorg dat je postcode en plaatsnaam perfect matchen.

Prijsverschil 💶

Prijzen kunnen soms sneller veranderen dan het weer in België:

  • Vergelijk de prijs in Payflip met die op de Coolblue-website.

  • Admins: Altijd even de prijs verifiëren voor je goedkeurt!

  • Let op: Prijzen kunnen fluctueren tussen het moment van kiezen en goedkeuren.

Item is niet toegestaan 🚫

Sommige items passen helaas niet in ons Payflip-jasje:

  • Cashback-promoties zijn niet geldig voor Coolblue-producten via Payflip.

  • Tweedehands of 'tweedekans' items zijn een no-go en zullen een foutmelding veroorzaken.

Nog steeds een foutmelding?

Neem gerust even contact op via de blauwe chat knop in de Payflip-tool en dan kijken we samen waar het probleem zit! 🕵🏼

Was dit een antwoord op uw vraag?