Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesIk ben een adminVoordelen 🌈Multimedia
Hoe om te gaan met retours na de cash out datum?
Hoe om te gaan met retours na de cash out datum?

Wat te doen wanneer je een retour moet verwerken na de cash out datum?

Max Vranken avatar
Geschreven door Max Vranken
Deze week bijgewerkt

Hoe om te gaan met retours na de uitbetalingsdatum πŸ”„

Wanneer een item moet worden geretourneerd na de uitbetalingsdatum van het werknemersbudget, moet een specifieke procedure worden gevolgd. Dit is wat je moet doen:
​

Voor Beheerders πŸ™β€β™‚οΈ

  1. Weiger de keuze in Payflip ❌

    • Ga naar de keuzes van de werknemer

    • Zoek het specifieke item dat is geretourneerd

    • Weiger de keuze om het terug in de winkelwagen van de werknemer te plaatsen

  2. Informeer de werknemer πŸ“§

    • Laat hen weten dat ze het item uit hun winkelwagen moeten verwijderen

    • Het budget wordt automatisch hersteld in het systeem

  3. Contact Payflip πŸ’¬

    • Zodra het item uit de winkelwagen is verwijderd, laat het ons weten via de blauwe knop πŸ”΅

    • Wij zullen de uitbetaling vernieuwen en het bestand opnieuw genereren voor u.

  4. Contacteer het sociaal secretariaat πŸ“ž

    • Zodra u het bestand van ons ontvangt en aangezien het budget al is uitbetaald, moet het sociaal secretariaat dit bedrag apart verwerken

    • Zij zullen de nodige aanpassingen op de loonstrook van de werknemer verwerken buiten de Payflip-tool

Voor Werknemers πŸ‘€

  1. Retourneer het item πŸ“¦

    • Volg de normale retourprocedure met de leverancier

    • Bewaar alle retourdocumentatie

  2. Verwijderen uit winkelwagen πŸ›’

    • Zodra de beheerder de keuze heeft geweigerd

    • Verwijder het item uit uw winkelwagen

    • Dit zal het automatisch herstel van het budget activeren

Belangrijke opmerkingen

  • Dit proces is specifiek voor retours die plaatsvinden na de uitbetalingsdatum

  • Het budget kan niet worden overgedragen naar het volgende jaar

  • Zorg ervoor dat u alle documentatie van het retourproces bewaart

  • De correctie zal worden verwerkt op uw loonstrook door het sociaal secretariaat

Hulp nodig bij dit proces? Aarzel niet om contact op te nemen met uw HR-team of Payflip-support via de chat! 😊

Was dit een antwoord op uw vraag?