Naar de hoofdinhoud
Een keuze voor Coolblue goedkeuren

Dit artikel beschrijft waar je op moet letten bij het nakijken en goedkeuren van een Coolblue keuze.

Laura Van den Bossche avatar
Geschreven door Laura Van den Bossche
Meer dan 2 jaar geleden bijgewerkt

Wanneer je een keuze voor een Coolblue-product goedkeurt voor een werknemer, let je op 2 dingen:

  • Valt het gekozen product onder de juiste categorie?

  • Is het product nog op voorraad?

Valt het gekozen product onder de juiste categorie?

Klik op de knop 'Zie URL toestel' en kijk welk product je werknemer heeft aangevraagd.

Twijfel je toch? Contacteer ons via de chat!

Is het product nog op voorraad?

Klik op de knop 'Zie URL toestel' en kijk na of het product nog steeds op voorraad is. Als het product op

Wat gebeurt er wanneer ik op 'goedkeuren' klik?

Wanneer je op 'goedkeuren klikt', plaatst Payflip onmiddellijk het order bij Coolblue.

De werknemer ontvangt de volgende e-mails van Coolblue:

Email

When

Details

Bevestiging bestelling

Op moment dat keuze wordt goedgekeurd.

Bevat de details van het product gekozen door de werknemer.

Bevestiging shipment

Indien keuze goedgekeurd voor 23u59, nacht volgend op goedkeuring.

Bevat de bevestiging dat het order in behandeling is.

Carrier informatie

Bevat de informatie over de carrier (bv. PostNL of BPost)

Track & Trace - mail

Email sent containing info how employee can follow delivery status

Track & Trace - SMS

SMS sent containing info how employee can follow delivery status

Time slot indication - SMS

SMS sent with approximate

Delivery confirmation

At time of delivery

Email sent when order has been delivered to employee.

Order cancelation

At time of cancelation

Email sent when an issue has arrived and the order is cancelled by Coolblue.

Was dit een antwoord op uw vraag?