Naar de hoofdinhoud

Wat te doen als je multimedia toestel zoek raakt of gestolen wordt?

Meer dan 3 maanden geleden bijgewerkt

Oh nee, is je multimedia-apparaat gestolen of ben je het kwijt? Dat is echt balen! 😢

Laten we kijken hoe je een nieuw toestel kan bestellen. Enkel bij hoofdtoestellen hoef je contact op te nemen met Payflip en je HR admin.

1. Accessoires: shop 'til you drop 🛍️

Als het om accessoires gaat (denk aan hoesjes, opladers, of die fancy koptelefoon), is er eigenlijk niet veel aan de hand. Je kan gewoon nieuwe accessoires aanschaffen zonder limiet. Het belangrijkste om te onthouden is dat je voor het gestolen item nog steeds de financiering moet afronden. Helaas, potje breken is potje betalen. 💸

2. Hoofdtoestellen: contacteer Payflip en HR 🎬

Ook voor smartphones, pc's en tablets dien je de volledige financiering af te ronden. Wanneer je een nieuw hoofdtoestel wenst, geldt een iets ander beleid, omdat je tijdens de gebruiksperiode (veelal 2 of 3 jaar) maar één hoofdtoestel mag aanschaffen. Maar geen paniek, er is een oplossing!

Stap voor stap bij verlies of diefstal van je hoofdapparaat

  • Stap 1: Meld eerst de diefstal bij je HR-afdeling. Zij zijn je superhelden in deze situatie! 🦸‍♀️🦸‍♂️

  • Stap 2: Vraag je HR-admin aan ons te bevestigen dat jouw toestel zoek raakte of gestolen werd en je een nieuw toestel wenst te bestellen. 🔄📱

  • Stap 3: Ons technisch team zorgt ervoor dat je een nieuwe keuze voor een hoofdtoestel kan indienen. Dit verzoek verwerken kan 2-3 werkdagen duren.⏳

Was dit een antwoord op uw vraag?