Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesIk ben een werknemerMultimedia📱Coolblue
Wat te doen als je multimedia toestel gestolen wordt?
Wat te doen als je multimedia toestel gestolen wordt?
Laura Van den Bossche avatar
Geschreven door Laura Van den Bossche
Meer dan een maand geleden bijgewerkt

Oh nee, is je multimedia-apparaat gestolen? Dat is echt balen! 😢

Laten we kijken hoe je een nieuw toestel kan bestellen. Enkel bij hoofdtoestellen hoef je contact op te nemen met Payflip en je HR admin.

1. Accessoires: shop 'til you drop 🛍️

Als het om accessoires gaat (denk aan hoesjes, opladers, of die fancy koptelefoon), is er eigenlijk niet veel aan de hand. Je kan gewoon nieuwe accessoires aanschaffen zonder limiet. Het belangrijkste om te onthouden is dat je voor het gestolen item nog steeds de financiering moet afronden. Helaas, potje breken is potje betalen. 💸

2. Hoofdtoestellen: contacteer Payflip en HR 🎬

Ook voor smartphones, pc's en tablets dien je de volledige financiering af te ronden. Wanneer je een nieuw hoofdtoestel wenst, geldt een iets ander beleid, omdat je tijdens de gebruiksperiode (veelal 2 of 3 jaar) maar één hoofdtoestel mag aanschaffen. Maar geen paniek, er is een oplossing!

Stap voor stap bij verlies of diefstal van je hoofdapparaat

  • Stap 1: Meld eerst de diefstal bij je HR-afdeling. Zij zijn je superhelden in deze situatie! 🦸‍♀️🦸‍♂️

  • Stap 2: Vraag je HR-admin aan ons te bevestigen dat we je hoofdtoestel naar de accessoire categorie mogen migreren. Dit geeft je de mogelijkheid om een nieuw apparaat te kiezen in de categorie 'smartphone', 'tablet' of 'pc'. 🔄📱

  • Stap 3: Geduld is een schone zaak. Het migreren van een hoofdapparaat naar een accessoire categorie kan tussen de 10 en 15 werkdagen duren. Ons technisch team werkt op volle toeren om alles soepel te laten verlopen, maar goede dingen hebben nu eenmaal tijd nodig. ⏳💻

Voorbeeldje: Stel, je smartphone is gestolen (oh nee! 😱). Normaal gesproken zou je wachten tot de volgende gebruiksperiode voor een nieuwe. Maar met een beetje hulp van het technisch team, kunnen we je gestolen smartphone als een "accessoire" beschouwen, zodat je binnen de kortste keren een vervangend toestel kunt uitkiezen. 😉

Was dit een antwoord op uw vraag?