Wanneer een werknemer verandert van juridische entiteit binnen de onderneming, zullen we ervoor moeten zorgen dat het Payflip account van deze werknemer gelinkt wordt aan de nieuwe entiteit. 🔄
In dit artikel lijsten we de to do's voor je op die hierbij komen kijken 👇
1. Informeer Payflip
Contacteer Payflip via de chatfunctie om deze wijziging te laten doorvoeren.
Payflip dient hiervoor de volgende informatie te ontvangen:
Naam van de werknemer
Nieuwe entiteit waar de werknemer op terecht moet komen
Datum van wijziging
Nadien zal het technisch team van Payflip hiermee aan de slag gaan en het account van de werknemer linken aan de nieuwe entiteit. De historiek van de werknemer (zowel op vlak van budgetten als gekozen benefits) blijft behouden.
2. Informeer de benefit partners
Heeft de werknemer gekozen voor een benefit waarbij een maandelijkse facturatie komt kijken? Dit is bijvoorbeeld standaard het geval bij keuzes voor een fietsleasing. 🚲
Vergeet dan zeker ook niet de de benefit partner over deze wijziging te informeren. Zij kunnen dan de nodige aanpassingen doen om de facturatie op de correcte entiteit te laten gebeuren. 💸