Naar de hoofdinhoud
Alle collectiesIk ben een adminGebruikers 👤Wijzigingen aan bestaande werknemers data
Wat moet ik als admin doen als een werknemer verandert van juridische entiteit?
Wat moet ik als admin doen als een werknemer verandert van juridische entiteit?

In dit artikel lijsten we alle to do's op die komen kijken bij de migratie van een werknemer naar een andere entiteit.

Danielle Duncan avatar
Geschreven door Danielle Duncan
Meer dan 7 maanden geleden bijgewerkt

Wanneer een werknemer verandert van juridische entiteit binnen de onderneming, zullen we ervoor moeten zorgen dat het Payflip account van deze werknemer gelinkt wordt aan de nieuwe entiteit. 🔄

In dit artikel lijsten we de to do's voor je op die hierbij komen kijken 👇

1. Informeer Payflip

Contacteer Payflip via de chatfunctie om deze wijziging te laten doorvoeren.

Payflip dient hiervoor de volgende informatie te ontvangen:

  • Naam van de werknemer

  • Nieuwe entiteit waar de werknemer op terecht moet komen

  • Datum van wijziging

Nadien zal het technisch team van Payflip hiermee aan de slag gaan en het account van de werknemer linken aan de nieuwe entiteit. De historiek van de werknemer (zowel op vlak van budgetten als gekozen benefits) blijft behouden.

2. Informeer de benefit partners

Heeft de werknemer gekozen voor een benefit waarbij een maandelijkse facturatie komt kijken? Dit is bijvoorbeeld standaard het geval bij keuzes voor een fietsleasing. 🚲

Vergeet dan zeker ook niet de de benefit partner over deze wijziging te informeren. Zij kunnen dan de nodige aanpassingen doen om de facturatie op de correcte entiteit te laten gebeuren. 💸

Was dit een antwoord op uw vraag?